Tuesday, May 19, 2009

Photo du Jour: Rainy Sunday, A walk barefeet on the wet grass









Au final, je suis d'accord avec ceux d'entre vous qui m'avez donne votre avis.
Autant montrer le polaroid en entier. La ceinture de noir souligne la saturation des couleurs. J'adore la richesse de ce noir pur, quelle tristesse de ne pas reussir a la reproduire en grand format.
I agree with your advice. I'd rather see the polaroid as a whole. And the deepness of the black rim balances out the saturation of the colors. I love that slickness of that pure black. I wish I could find an equivalent in prints.

4 comments:

Anonymous said...

no doubt...polaroid are perfect as they are...sexy and vintage!

luv,
darkene

Mermaid said...

These are all wonderful. The colors in #3 are gorgeous. Love the buffalo! But my favorite is #7 - what a beautiful place to sit and listen to the rain.

mms said...

Those photos make me feel cold...

cleophee69 said...

Waouh,j'adore...
Les photos sont magnifiques,d'une sublime couleur,originales(la chaise bleue estropiée est excellente !)Elles rendent même la pluie agréable ! "I'll Take The Rain" avec plaisir à cet endroit !Merci Thomas.
Je préfère également le Polaroid pour ces photos car le noir fait ressortir les jolies couleurs et crée une certaine ambiance...